Instagram Facebook

Single Trail Moravský Kras

Vysocina Bike

Rychlebské stezky

Hoher Gjaidstein (A/B) (2 794 m)

Rakousko - Štýrsko | Ferraty | 2018-10-11

Včera byl trojzubec Dachsteinu po celý den zahalený jedním hustým neprostupným mrakem, takže jsme výjezd do této nadmořské výšky ani nezkoušeli. Dnes už ale pohled z okna vypadá výrazně slibněji. Takže... vzhůru nahoru!

Rakousko - Štýrsko | Ferraty | 2018-10-08

Nejmenovaný zlato-modrý letecký přepravce nám jeden den před odletem zrušil let a překazil tím plány na romantický prodloužený víkend, a tak musíme narychlo vymyslet alternativní o něco méně romantický plán. No, aspoň budeme mít konečně prostor znovu oprášit naše ferratové sety - vyrážíme na jih do námi prozatím neprozkoumané severní části masivu Dachstein. Vzhůru nahoru!

Rakousko - Vysoké Taury | Ferraty | 2016-07-14

Během včerejšího výletu na Graukogel nám počasí vyšlo na jedničku. Dnes ráno nás pohled z okna sice potěšil azurovou oblohou, ale podle předpovědi má po poledni přijít bouřka a vytrvalý déšť - nebudeme to tedy přehánět a dáme si jenom menší ferrátku na protějším kopci. Vzhůru na horu!

Rakousko - Rax | Ferraty | 2015-11-01

Vloni jsme touto dobou zdolávali lehoučkou ferratu Teufelsbadstubensteig a zrovna teď se nám s babím létem vrací vzpomínky na krásně podzimně probarvenou přírodu v Höllentalském údolí. Na víkend hlásí téměř dokonalou předpověď, takže plán je jasný - prozkoumáme další ferraty v této roklině. Vzhůru na horu!

Česko - Vysočina | Ferraty | 2015-10-28

Ještě donedávna byly pravděpodobně nejbližší ferraty od Brna v pohoří Rax u Vídně. Tedy alespoň ty, kde nemusíte platit. Od tohoto měsíce už to není pravda - dvě krásné zcela nové cvičné ferraty najdete u přehradní nádrže Vír, tzn. asi hodinku jízdy autem od Brna. Vzhůru nahoru!

Rakousko - Solná komora | Ferraty | 2015-08-15

Včerejší ferrata HTL Wells nás příliš nezmohla, a tak dnes vstáváme z postele tak brzy, jak jen to jde, abychom byli na startu dnešní ferraty mezi prvními. Rakouská klasika Drachenwand se nachází poblíž městečka Sankt Lorenz u jezera Mondsee a je to asi jedna z nejnavštěvovanějších ferrat v této oblasti. Davy lidí nás sice příliš nelákají, ale tuhle dračí legendu si rozhodně nemůžeme nechat ujít. Vzhůru na horu!

Rakousko - Solná komora | Ferraty | 2015-08-12

HTL Wels je relativně krátká sportovní ferrata na severní straně vrcholu Alberfeldkogel (1 707 m) s velmi dobrou dostupností od lanovky, jejíž dolní stanice leží v městečku Ebensee u jezera Traunsee. Náročnost je udávána mezi C a C/D, přičemž C/D hodnota je uváděna spíše kvůli počtu za sebou jdoucích C úseků v první polovině ferraty. To vše se jeví jako ideální kombinace na rozehřátí před zdoláváním dalších ferrat v oblasti Solné Komory v tomto víkendu, takže vzhůru nahoru!

Rakousko - Dachstein | Ferraty | 2015-07-08

Na víkend hlásí v České republice tropické teploty až 37 stupňů Celsia, v pondělí je státní svátek a letos jsme ještě žádnou ferratu nepokořili, plán je jasný - jdeme se zchladit do Alp. Vzhůru na horu!