Instagram Facebook

Kleine

Graukogel (2492 m)

Rakousko - Vysoké Taury | Pěší | 10/07/2016

Poté, co jsme v gasteinském údolí strávili část zimní lyžovačky, nešlo odolat a museli jsme prozkoumat místní kopce na okraji národního parku Vysoké Taury i v létě. Deštivá předpověď počasí nám ale kazí plán na vícedenní túru, a tak volíme pohodovější variantu s ubytováním v údolí a jednodenními výlety po okolních vrcholech. Vzhůru na horu!

Slovensko - Malá Fatra | Pěší | 28/06/2016

Předloni jsme na Slovensku navštívili Nízké Tatry, vloni Vysoké Tatry a letos bychom rádi prozkoumali i nějakou další oblast. Kam teď? Třeba na Malou Fatru! Vzhůru na horu!

Česko - Krkonoše | Pěší | 22/05/2016

Ze zimního spánku se probouzíme velmi pomalu, nad 2000 m se ještě stále válí hromady sněhu, ale pohorky v předsíni už se třesou na nějakou čerstvou túru. Tento víkend si proto dáme malý nenáročný výlet po hřebenech nejvyššího a nejnavštěvovanějšího českého pohoří - Krkonoš. Naším cílem bude pramen největší české řeky Labe s návratem okolo Sněžných jam na polských hranicích. V Krkonoších už není po sněhu téměř ani památka a právě teď těsně před plnou letní sezónou je ideální doba na návštěvu. Vzhůru nahoru!

Rakousko - Zell am See | Pěší | 07/01/2016

Je konec prosince, ale sněhová pokrývka v Alpách tomu příliš nenapovídá - sníh na lyžování je k nalezení jenom na ledovci anebo na uměle zasněžených sjezdovkách. Na nebi je neustále azuro, my jsme si už lyží během našeho pobytu v oblasti Vysokých Taur užili do sytosti, a tak by byla škoda nevyužít tak krásného počasí a nevyrazit i na nějakou pohodovou horskou procházku - vzhůru na horu!

Slovensko - Vysoké Tatry | Pěší | 30/09/2015

V letošním roce jsme horské výpravy v drtivé většině směřovali na jih, přičemž kopce v našich zeměpisných šířkách jsme malinko zanedbávali. Pokusíme se to tedy nyní napravit. Máme tu Den české státnosti, s ním prodloužený víkend, v Rakousku má pršet, a tak se vydáváme k našim východním bratrům, kde má sice pršet taky, ale o něco méně. A záložní plán v podobě tatranských termálních bazénů taky nezní špatně. Vzhůru na horu!

Rakousko - Tyrolsko - Stubai | Pěší | 01/09/2015

Výstup na Rinnenspitze je středně náročná horská tůra, kterou lze zvládnout i za jeden den. My jsme si ji rozložili do dvou samostatných výstupů ve dvou různých letech a do celkem tří dnů. Vzhůru na horu!

Slovensko - Nízke Tatry | Pěší | 20/11/2014

Je poslední den našeho prodlouženého víkendu v Nízkých Tatrách a my vyrážíme na nejvyšší vrchol Nízkých Tater Ďumbier (2043 m). Odpoledne se vracíme zpátky do Čech a z postele jsme se vykopali až před desátou – tohle bude krátká a rychlá akce. Vzhůru na horu!

Rumunsko - Banát | Pěší | 15/05/2014

To vám takhle v pondělí večer zavolá spolužák z výšky, kterého jste neviděli několik let a má pro vás neodolatelnou nabídku - třídenní pěší tůra v českém Banátu v Rumunsku, odjezd už pozítří a rozhodnout se musím ideálně teď hned. Žádné velké plánování, nevíme kolik nás přesně vlastně pojede, nevíme jestli pojedeme dodávkou, několika auty, nebo úplně jinak, nevíme, kde budeme spát, takže spacák pro jistotu s sebou... Odpověď je samozřejmě jasná... vzhůru na východ!